Packat o klart

Nu e det bara några timmar kvar tills jag vänder näsan hemöver igen. Packat bilen klart  med det mesta nu i kväll så det i stort sätt bara är att sätta sig och åka i morrn bitti. Hoppas colten e snäll o tar mig ända hem också :-)

Känns bra att de här veckornas praktik är avklarade på ett sånt bra sätt. Har haft det otroligt bra på sterilcentralen på Karolinska. Det har varit låååååånga dagar med resväg på 3-4 timmar varje dag, men jag har lärt mig otroligt mycket. Det har sina fördelar att vara på ett stort ställe där det händer mycket hela tiden. Sen e ju personalen som jobbar där jättegulliga och hjälpsamma, så jag har känt mig så välkommen hela tiden.....det underlättar otroligt!!

Skall stanna till i Hudiksvall på vägen hem i morgon o hälsa på en kurskamrat som jobbar på sterilen där..... E ju så otroligt nyfiken på hur det fungerar på andra ställen runt om i landet......har ju förstått att det jobbas väldigt olika överallt. Sen verkar Monika som en trevlig prick med. Det ska bli kul!

Dags att krypa in i duschen o ställa sig ett tag.....e fortfarande dyngförkyld o hängig...........tänker sitta uppe o vänta på att Birgitta kommer hem, sen e det dags att knyta sig.

Hej o hå

Kommentarer
Postat av: LisenFisen

Va kul!

Välkommen i bloggvärlden.. Den e jättefin, så kämpa på nu! Kör försiktigt.. Hälsa Glada Hudik o sen ge Atlas tre pussar fr oss och snusa på hästarna från mig oxå....

Kram kram vännen min!

2008-11-26 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0